WAO KIDS 3-12 år

Du kan registrera ditt barn till WAO KIDS via länken nedan redan innan ditt första besök på WAO KIDS. Då är ditt barn i systemet och kan checkas in smidigt och enkelt.

Barnen är nästa generation och de är så älskade av Gud! Det vi sår in i deras liv som unga kommer att följa med dem hela livet därför ser vi att WAO KIDS är ett av de viktigaste områdena i församlingen. WAO KIDS vill vara en plats där varje barn ska bli sedd och bekräftad, känna älskad och vara trygg. Vårt mål som församling, tillsammans med våra ledare är att skapa en längtan i varje barn att vilja lära känna Jesus och bli lärjungar till honom, vi vill leda varje barn till en egen personlig relation med Gud, ge dem grunderna i tron men också få dem att älska att gå till kyrkan! Allt detta ska genomsyras av glädje, kärlek, lekfullhet, kreativitet, skatt och lek!

WAO KIDS består av tre olika grupper, WAO KIDS Mini 3-5 år, WAO KIDS 6-9 år & WAO KIDS Young 10-12 år. Nedan hittar du mer information om respektive grupp.

Vår önskan är att samarbeta med dig som förälder och vi kommer att göra vårt bästa för att just ditt barn ska trivas här. Er familj är viktig för oss!

/Team WAO KIDS

WAO KIDS CLUB

Detta är klubben för alla som är en del av WAO KIDS i WE ARE ONE CHURCH. När du registrera ditt barn blir han/hon automatiskt medlemmar och får en liten present vi första besöket på WAO KIDS. Under året firas det födelsedagar, skickas ut nyhetsbrev och självklart blir det en del överraskningar också.

Husky är vår maskot och han besöker WAO KIDS så ofta han bara kan.

WAO KIDS TIPSAR!